فروشگاه ساز ویرچومارت فارسی ( Virtuemart )

 نسخه افزونه : 3.2.14

سازگاری : 3

نوع افزونه : ک پ م

مشاهده دمو

کامپوننت ویرچومارت فارسی ( virtuemart ) یکی از قدیمی ترین و بهترین فروشگاه سازهای تحت جوملا می باشد. از آنجا که نسخه 3 این افزونه دارای مشکلاتی برای زبان فارسی می باشد، تصمیم گرفتیم آخرین نسخه افزونه ویرچومارت را برای زبان فارسی بهینه کنیم و بصورت رایگان برای شما عزیزان منتشر کنیم.دانلود رایگان آخرین نسخه کامپوننت ویرچومارت فارسی ( virtuemart ) بهینه شده برای زبان فارسی با رفع مشکلات منوهای کشویی و برخی مشکلات دیگر.

افزونه ویرچومارت (Virtumart) ، یک کامپوننت فروشگاه ساز تحت جوملا است که با زبان پی اچ پی طراحی شده‌است. از این کامپوننت در جهت فروش محصولات فروشگاه استفاده می‌شود. ویرچومارت دارای قابلیت نصب آسان است و کاربران می‌توانند با کمک آن  به سادگی فروشگاه خود را راه‌اندازی نمایند. 

 به محض ورود به این سیستم، شما با صفحه ای مواجه خواهیدشد که از دو تب کنترل پنل (Control Panel)  و آمار (Statistics) تشکیل شده است. که در بخش کنترل پنل(Control Panel) شما می‌توانید رویدادها و افزونه‌های مربوط به بخش فروشگاه را مدیریت کنید و در تب آمار نیز می‌توانید آمار کلی فروشگاه را اعم از خریداران، محصولات فعال، محصولات غیر فعال، تایید شده، در انتظار اقدام و... بدست آورید.

برخی امکانات فروشگاه ساز ویرچومارت:
ایجاد دسته بندی های مختلف برای محصولات
اضافه کردن محصولات در دسته بندی های مختلف به همراه جزئیات محصول
امکان مشاهده سفارشات و خریدهای گذشته کاربران در سمت کاربری و مدیریت
اضافه کردن فیلدهای دلخواه
گزارش های منظم و نمودارهای شکیل در سمت مدیریت
امکان اضافه کردن روش های حمل و نقل
امکان اضافه کردن روش های پرداخت متنوع
در نظر گرفتن تخفیف های محصولات و ... تنها چند مورد از امکانات این فروشگاه ساز معروف می باشد، تنها با نصب این فروشگاه ساز روی جوملای خود میتوانید امکانات کامل آن را مشاهده نمایید.

فروشگاه ساز ویرچومارت ماژول ها و پلاگین های فراوانی دارد که در این قسمت برخی از آنها که رایگان هستند را برای دانلود قرار داده ایم که شامل این موارد هستند:
ماژول سبد خرید ویرچومارت
ماژول نمایش دسته بندی های ویرچومارت
ماژول انتخاب ارز فروشگاه در سمت کاربری
ماژول نمایش تولیدکنندگان ویرچومارت
ماژول نمایش محصولات ویرچومارت
ماژول جستجوی ویرچومارت

Virtuemart
0 تومان

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

جوم‌تولز، فروشگاه ابزار جوملا

هدف از ایجاد وب‌سایت جوم‌تولز راه‌اندازی یک سامانه برای دانلود ابزارهای مفید جوملا و ارائه بهترین و پرطرفدارترین افزونه‌های جوملا در قالب زبان فارسی است. با این تفاوت که تمام زوایای افزونه‌ها تا حد امکان برای زبان فارسی بهینه است. تا جایی که ظاهر افزونه در مدیریت جوملا نیز برای زبان فارسی بهینه سازی شده است.

ارتباط با ما

    تلفن تماس  : 09359574251

ایمیل : info @ joomtools.ir

با اطمینان خرید کنید