کامپوننت های جوملا

ARTIO VM Invoice 3

کامپوننت فاکتور‌‌ ساز ویرچومارت ARTIO VM Invoice 3 فارسی

 نسخه افزونه : 3.0.9

سازگاری : 3

نوع افزونه : ک پ م

دمو ندارد

قیمت : 40,000 تومان

کامپوننت فاکتور ساز ویرچومارت ARTIO VM Invoice 3 فارسی افزونه‌ای برای ایجاد و مدیریت فاکتور‌ها از سفارشات کامپوننت VirtueMart در قالب فایل PDF به صورت دستی و خودکار می باشد.

 افزونه VM Invoice 3 یک کامپوننت مدیریت فاکتور برای ویرچومارت جوملا می باشد که با نام  VirtueMart PDF Invoice Generator  هم شناخته می‌شود. این افزونه محصولی از شرکت artio می باشد و به شما امکان ساخت فاکتورهای پیشرفته همراه با خروجی PDF را می دهد.

بعد از نصب این افزونه در جوملا مشتریان می توانند فاکتور‌های خریدشان را به صورت فایل PDF دانلود کنند و مدیران می توانند لیست فاکتورهای فروش را یکجا ببینند.با این افزونه هرچیزی که بخواهید می توانید به فاکتورهای خود اضافه کنید از قبیل مالیات,لوگو,چینش فاکتور,امضای پای فاکتور و آن را به صورت اتوماتیک یا دستی به ایمیل مشتریان ارسال کنید یا در پنل کاربری‌شان لحاظ نمایید..این افزونه مناسب سایت‌های فروشگاهی بزرگ تحت جوملا می باشد.

این افزونه توسط جوم تولز کاملا فارسی سازی شده است.

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

جوم‌تولز، فروشگاه ابزار جوملا

هدف از ایجاد وب‌سایت جوم‌تولز راه‌اندازی یک سامانه برای دانلود ابزارهای مفید جوملا و ارائه بهترین و پرطرفدارترین افزونه‌های جوملا در قالب زبان فارسی است. با این تفاوت که تمام زوایای افزونه‌ها تا حد امکان برای زبان فارسی بهینه است. تا جایی که ظاهر افزونه در مدیریت جوملا نیز برای زبان فارسی بهینه سازی شده است.

ارتباط با ما

    تلفن تماس  : 09359574251

ایمیل : info @ joomtools.ir

با اطمینان خرید کنید