کامپوننت های جوملا

JMS VM Customize

کامپوننت انتخاب رنگ محصول ویرچومارت فارسی

 نسخه افزونه : 1

سازگاری : 3

نوع افزونه : ک پ

مشاهده دمو

قیمت : 30,000 تومان

این افزونه جوملا یک افزونه کاربردی برای ویرچومارت می باشد که به صفحه جزئیات محصول ویرچومارت اضافه شده و امکان انتخاب رنگ محصول را برای مشتریان فراهم می سازد. این افزونه جوملایی دارای امکانات جالب دیگری نیز هست که در ادامه مشاهده می کنید.

افزونه ویرچومارت با اینکه دارای فیلد انتخاب رنگ محصول می باشد ،اما محدودیت هایی دارد .افزونه کاربردی JMS VM Customize یک افزونه کمکی برای فروشگاه ساز ویرچومارت جوملا می باشد. این افزونه جوملایی به قسمت جزئیات محصول ویرچومارت اضافه می شود و امکان انتخاب رنگ را برای مشتریان فراهم می سازد. و البته می توان برای هر رنگ یک افزایش قیمت هم تعیین کرد که با انتخاب آن قیمت محصول افزایش می یابد. از ویژگی های دیگر این محصول که بسیار هم کاربردیست این است که برای هر رنگ می توان عکسهای مجزا تعیین کرد، که مشتری با انتخاب هر رنگ ، عکسهای مختص آن رنگ را مشاهده کند.

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ثبت نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

جوم‌تولز، فروشگاه ابزار جوملا

هدف از ایجاد وب‌سایت جوم‌تولز راه‌اندازی یک سامانه برای دانلود ابزارهای مفید جوملا و ارائه بهترین و پرطرفدارترین افزونه‌های جوملا در قالب زبان فارسی است. با این تفاوت که تمام زوایای افزونه‌ها تا حد امکان برای زبان فارسی بهینه است. تا جایی که ظاهر افزونه در مدیریت جوملا نیز برای زبان فارسی بهینه سازی شده است.

ارتباط با ما

    تلفن تماس  : 09359574251

ایمیل : info @ joomtools.ir

با اطمینان خرید کنید